juli 2011

Dag 16- spa

I dag har jeg og Hedda vært på Spa. De maserte føtter, armer, bein, nakke, hender og ansikt. De ga oss til og me litt hode massaje. Skikkelig deilig og vært de pengene! Her på Hainan som skal vær Kinas Hawaii er det en "tropisk storm" mens nå kommer sommeren i Norge-.-

Drikker alkoholfri mojito med de voksne

Jeg har ikke blogget om terrorrhandlingene i Norge så jeg tenkte jeg skulle si noen ord.
Alle sier vel det samme: at det er grusomt og de fårstår ikke at det finnes så mye ondt i et menneske. Uansett hvor mange som sier det så er det alltid like sant! Jeg har ikke så lyst å snakke om den jævelen men vil helst gi min respekt til alle pårørende: jeg vil kondolere til alle foresatte eller andre familie medlem som har mistet sine kjære. Jeg vil kondolere til alle menneskene som har mistet vennene sine. Jeg vil applaudere til Jens Stoltenberg, politiet og alle hjelpemanskapet får å ha jort en god jobb og innsats! Jeg synes på Anders Breivik(36) som blir forvekslet med jævelen Anders Behring Breivik(32). Denne stakkars mannen blir beskyldt får ha vært med på terrorrhandlingene fordi han har samme navn-.-

Dere som er pårørt denne sorgen, det er ikke bare Europa som kondolerer. En dag da vi skulle hente passene våre i resepsjonen sa resepsjonisten : beklager om alt som har hendt i Norge. Så Kina kondolerer Norge!

Sanya

Nå skal vi inn til byen Sanya! Det var så mange maneter så vi bestemte oss får å reise inn til byen til lunsj tid;-)

Bar kos!

Et lite innlegg før senge tid! Sitter i bren med mamma, pappa, Ståle og Vidar. Kos!

Bildene blir litt dårlige( iPhone kamera)!

Kor e du i ferien?

Yalong Bay!

Nå er vi på hainan, Yalong Bay! Sykt digg! Jeg har ingen bilder på mobilen fra standard og hotellet men ska ta i mårå;-)

Har ikke blogget på lenge, har vært helt utskjørt

Mr Desteny..my ass

I morgen reiser vi til Hainan! Gleder meg! Jeg er litt lei meg for jeg har sitt den samme sexy fyren 9 ganger i løpet av et døgn og I kveld så jeg ham ikke, men en av reisefølge våres(moren2) så ham på en bar lengre ned i gata da vi syklet forbi! Og jeg bare "pling pling" til de foran meg og da snudde han sei, men jeg så ham ikke:-(

Men finner sikker en ny på mandag og hvis jeg syntes han er fin skal jeg snakke med ham!!!

Her er noen bilder fra i det siste( har ikke klart å blogge!

Guilin morning!

God morgen!
Nå har vi spist god frokost og sitter nå i baren. Jeg og mamma fam Rolstad skal gå rundt i Guilin mens pappa, Sondre og Ståle går på et fjell.. Vi skal møte resten kl 1 i dyreparken for å se pandaer! Endelig noe barn har valgt på denne turen !

I kveld skal vi på et fiske show.. Vi skal se på fugler fanger fisk for folk. Fuglene er skarver hvis dere lurte.

I det siste:::

Har har ikke hatt Internett på 4 dager. Vært i Xi'an og er nå på flyplassen på vei til vårt tredje reisemål: Guilin. I det siste har vi vært på museummer( kos skrives det?) vi har vært å sitt terrcktta figurene. Veldig spennende å høre om men veldig kjedelig og varmt å hørra på ! Vi har spiste mye kinesisk mat som feks dumblings, nudler og eg e en mester med Kina pinner!!! Vi har også prøvd 5 forskjellige typer te! Vi har også vært mye på Starbucks!

Før vi tok natt toget på søndag var familien vår familien engesbak til den forbudte by. Koselig men jækli mange folk. Toget vi tok skulle vær første klasse: my ass!!!! Alle lugarden// rommå var like..
På mandag var vi på show . Var veldig spennende! De var fine og nydelge!! Nå skal vi til Guilin og se "sukkertoppene" Blir kult. Jeg og Hedda gleder oss skikkelig mye til hainan, Kinas Hawaii!!!!!

Klarer jeg ikke å blogge pgr av nett, gå inn på kina2011.blogg.no eller firesmaakinesere.blogg.no! Og foresten : GRATULASJON Til VERDENS BESTE jente: CATHY!!!! gratis med dagen snuppå!

Shin shin shau

Shin shin shau aka god morgen! Tulla, det betyr ikke det, men vet ikke va det er.. I dag skal vi på den kinesiskemuren og det er helt blå himmel og sol. Det blir dritt varmt !

Duck heart

Heiia! Vett du hva jeg fant ut i dag! Jeg gikk i søvne og heiv trusa mi i do!! Hahah!
Idag var vi på sommer palasset. Det var veldig fint og velig mye å gå! Men vært det! Så spiste vi lunsj der. Jeg er ikke helt " keen " på maten her.. Til middag var vi på en resturaunt som var 5 etasjer høy! Der ble vi servert mye rart. Som foreksempel duck hearts aka ande hjerter! Jeg smakte ikke! Nå sitter jeg og sondre slitne på rommet hans. De minste sover;-)

I morgen blir det den kinesiske mur!

god morgen!

God morgen ! I går kjøpte jeg Converse sko for 60 kroner og dunjakke for 400 kr. Røver kjøp ! I dag ska me på sommerpalasset! Nå ska me hoppa så ska me spisa frokost!

Framme i Beijing!!

Nå e me framme i Beijing! Det e så herligt og varmt! Det e skikkelig varmt! Nå blir me snart henta av biler som skal ta oss inn til byen. Vi kan ikke kjøre selv, men har sjåfører 24/7!! Sykt digg! Jeg deler rom med jenta i familien vi reiser med: Hedda. Vi har egent bad og stort skap ! Blir så kos og huset er giga!!! De har trampoline i bakgården, og må ikke gå langt til badebassenget!

København

Nå sitter jeg på københavn flyplass og skal gå om bord t flyet t beijing!!!!!

-siljee

Jumping med Karen !

Heiia! Nå har eg vært hos Karen. Vi Hoppa på naboen sin trampoline. Det var morsomt. Så kom vi på at eg hadde med kameraet.. Så da kunne vi jo se om vi kunne klare og ta kule bilder..! Se her da:

Nytt Kamera !

Heiia! Yey! Eg har fått nytt kamera. Nå e eg klar til Kina i morgen! I dag kommer broren min heim fra militæret, og etter det skal jeg kansje vær med karen  eller så skal jeg se om jeg skal vær med ham !,-)

Karemaret heter EOS 1100D EFS 18-55mm

yeah

Heiia! Jeg er ikke ny. Jeg hadde en blogg, men likte ikke navnet jeg hadde. Men skal fikse litt på bloggen .. blir bedre denne gang...

-Siljee♥

Velkommen til min blogg!

Dette er den første posten på min nye blogg ;)