juli 2011

Dag 16- spa

I dag har jeg og Hedda vrt p Spa. De maserte ftter, armer, bein, nakke, hender og ansikt. De ga oss til og me litt hode massaje. Skikkelig deilig og vrt de pengene! Her p Hainan som skal vr Kinas Hawaii er det en "tropisk storm" mens n kommer sommeren i Norge-.-

Drikker alkoholfri mojito med de voksne

Jeg har ikke blogget om terrorrhandlingene i Norge s jeg tenkte jeg skulle si noen ord.
Alle sier vel det samme: at det er grusomt og de frstr ikke at det finnes s mye ondt i et menneske. Uansett hvor mange som sier det s er det alltid like sant! Jeg har ikke s lyst snakke om den jvelen men vil helst gi min respekt til alle prrende: jeg vil kondolere til alle foresatte eller andre familie medlem som har mistet sine kjre. Jeg vil kondolere til alle menneskene som har mistet vennene sine. Jeg vil applaudere til Jens Stoltenberg, politiet og alle hjelpemanskapet fr ha jort en god jobb og innsats! Jeg synes p Anders Breivik(36) som blir forvekslet med jvelen Anders Behring Breivik(32). Denne stakkars mannen blir beskyldt fr ha vrt med p terrorrhandlingene fordi han har samme navn-.-

Dere som er prrt denne sorgen, det er ikke bare Europa som kondolerer. En dag da vi skulle hente passene vre i resepsjonen sa resepsjonisten : beklager om alt som har hendt i Norge. S Kina kondolerer Norge!

Sanya

N skal vi inn til byen Sanya! Det var s mange maneter s vi bestemte oss fr reise inn til byen til lunsj tid;-)

Bar kos!

Et lite innlegg fr senge tid! Sitter i bren med mamma, pappa, Stle og Vidar. Kos!

Bildene blir litt drlige( iPhone kamera)!

Kor e du i ferien?

Yalong Bay!

N er vi p hainan, Yalong Bay! Sykt digg! Jeg har ingen bilder p mobilen fra standard og hotellet men ska ta i mr;-)

Har ikke blogget p lenge, har vrt helt utskjrt

Mr Desteny..my ass

I morgen reiser vi til Hainan! Gleder meg! Jeg er litt lei meg for jeg har sitt den samme sexy fyren 9 ganger i lpet av et dgn og I kveld s jeg ham ikke, men en av reiseflge vres(moren2) s ham p en bar lengre ned i gata da vi syklet forbi! Og jeg bare "pling pling" til de foran meg og da snudde han sei, men jeg s ham ikke:-(

Men finner sikker en ny p mandag og hvis jeg syntes han er fin skal jeg snakke med ham!!!

Her er noen bilder fra i det siste( har ikke klart blogge!

Guilin morning!

God morgen!
N har vi spist god frokost og sitter n i baren. Jeg og mamma fam Rolstad skal g rundt i Guilin mens pappa, Sondre og Stle gr p et fjell.. Vi skal mte resten kl 1 i dyreparken for se pandaer! Endelig noe barn har valgt p denne turen !

I kveld skal vi p et fiske show.. Vi skal se p fugler fanger fisk for folk. Fuglene er skarver hvis dere lurte.

I det siste:::

Har har ikke hatt Internett p 4 dager. Vrt i Xi'an og er n p flyplassen p vei til vrt tredje reiseml: Guilin. I det siste har vi vrt p museummer( kos skrives det?) vi har vrt sitt terrcktta figurene. Veldig spennende hre om men veldig kjedelig og varmt hrra p ! Vi har spiste mye kinesisk mat som feks dumblings, nudler og eg e en mester med Kina pinner!!! Vi har ogs prvd 5 forskjellige typer te! Vi har ogs vrt mye p Starbucks!

Fr vi tok natt toget p sndag var familien vr familien engesbak til den forbudte by. Koselig men jkli mange folk. Toget vi tok skulle vr frste klasse: my ass!!!! Alle lugarden// romm var like..
P mandag var vi p show . Var veldig spennende! De var fine og nydelge!! N skal vi til Guilin og se "sukkertoppene" Blir kult. Jeg og Hedda gleder oss skikkelig mye til hainan, Kinas Hawaii!!!!!

Klarer jeg ikke blogge pgr av nett, g inn p kina2011.blogg.no eller firesmaakinesere.blogg.no! Og foresten : GRATULASJON Til VERDENS BESTE jente: CATHY!!!! gratis med dagen snupp!

Shin shin shau

Shin shin shau aka god morgen! Tulla, det betyr ikke det, men vet ikke va det er.. I dag skal vi p den kinesiskemuren og det er helt bl himmel og sol. Det blir dritt varmt !

Duck heart

Heiia! Vett du hva jeg fant ut i dag! Jeg gikk i svne og heiv trusa mi i do!! Hahah!
Idag var vi p sommer palasset. Det var veldig fint og velig mye g! Men vrt det! S spiste vi lunsj der. Jeg er ikke helt " keen " p maten her.. Til middag var vi p en resturaunt som var 5 etasjer hy! Der ble vi servert mye rart. Som foreksempel duck hearts aka ande hjerter! Jeg smakte ikke! N sitter jeg og sondre slitne p rommet hans. De minste sover;-)

I morgen blir det den kinesiske mur!

god morgen!

God morgen ! I gr kjpte jeg Converse sko for 60 kroner og dunjakke for 400 kr. Rver kjp ! I dag ska me p sommerpalasset! N ska me hoppa s ska me spisa frokost!

Framme i Beijing!!

N e me framme i Beijing! Det e s herligt og varmt! Det e skikkelig varmt! N blir me snart henta av biler som skal ta oss inn til byen. Vi kan ikke kjre selv, men har sjfrer 24/7!! Sykt digg! Jeg deler rom med jenta i familien vi reiser med: Hedda. Vi har egent bad og stort skap ! Blir s kos og huset er giga!!! De har trampoline i bakgrden, og m ikke g langt til badebassenget!

Kbenhavn

N sitter jeg p kbenhavn flyplass og skal g om bord t flyet t beijing!!!!!

-siljee

Jumping med Karen !

Heiia! N har eg vrt hos Karen. Vi Hoppa p naboen sin trampoline. Det var morsomt. S kom vi p at eg hadde med kameraet.. S da kunne vi jo se om vi kunne klare og ta kule bilder..! Se her da:

Nytt Kamera !

Heiia! Yey! Eg har ftt nytt kamera. N e eg klar til Kina i morgen! I dag kommer broren min heim fra militret, og etter det skal jeg kansje vr med kareneller s skal jeg se om jeg skal vr med ham !,-)

Karemaret heter EOS 1100D EFS 18-55mm

yeah

Heiia! Jeg er ikke ny. Jeg hadde en blogg, men likte ikke navnet jeg hadde. Men skal fikse litt p bloggen .. blir bedre denne gang...

-Siljee♥

Velkommen til min blogg!

Dette er den frste posten p min nye blogg ;)